سیاست‌های حریم خصوصی دبی بلیط
سایت دبی بلیط برای حریم خصوصی شما اهمیت زیادی قائل است. سیاست‌های حریم خصوصی، نشان می‌دهد که ما کدام دسته از اطلاعات شما را دریافت یا ذخیره می‌کنیم و چگونه از این اطلاعات استفاده می‌کنیم. اطلاعات شما نزد سایت دبی بلیط محفوظ است و ما متعهد مي شويم كه به هيچ عنوان از آنها سوء استفاده نكرده و آنها را در اختيار شخص يا سازمان ثالثی قرار نخواهيم داد.

اطلاعات شما چرا و چگونه پردازش می‌شوند؟
در سایت دبی بلیط فقط آدرس ایمیل و برخی اطلاعات شخصی کاربر جمع آوری می شود. شما می توانید با اعلام علاقه مندی های خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری دهید. ممکن از است از برخی اطلاعات شما جهت ارائه آفرها و پیشنهادات ویژه استفاده شود. برای ارسال صورت حساب ما به آدرس شما نیاز خواهیم داشت.

خدمات پرداخت
سایت دبی بلیط پرداخت‌های کاربران را خودش انجام نمی‌دهد؛ بلکه سیستم پرداخت آن توسط ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت، به کاربران ارائه می‌شود. ما با ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت همکاری داریم، اما آنها کاملا مستقل از سایت دبی بلیط فعالیت می‌کنند. دبی بلیط به اطلاعات کارت بانکی شما دسترسی ندارد و آنها را ذخیره نمی‌کند. قبل از اینکه اطلاعات خود را در اختیار ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت بگذارید، حتما سیاست‌های حریم خصوصی مربوط به آنها را مطالعه کنید.

مسائل و مشکلات
سوالات و نظرات خود را درباره حریم خصوصی و سیاست‌های ما در این رابطه، از طریق آی دی تلگرام @Dubaibilit و یا واتساپ یا سیستم پاسخگویی در سایت با ما در میان بگذارید.

شما با استفاده از خدمات دبی بلیط چه اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می‌دهید؟

آدرس ایمیل
نحوه عضویت در دبی بلیط از طریق آدرس ایمیل و یا ثبت نام از طریق تایید کننده گوگل می باشد.

نام و نام خانوادگی
از اطلاعات شناسایی شما صرفا جهت تماس و هماهنگی و پاسخگویی مناسب تر به شما استفاده می شود و در سیستم دبی بلیط محفوظ خواهد بود.

آدرس
جهت ارسال صورت حساب خرید از آدرس درج شده در پروفایل کاربری استفاده می شود و هیچ استفاده دیگری نخواهد داشت.

علاقمندی
جهت ارائه پیشنهاد بهتر و مطابق سلیقه شما می توانید این قسمت را تکمیل نمایید.